17 haftalık hamileyim. Geçen hafta idrarımda yanma ve koyu renkten dolayı tahlil verdim bakteri 2 katına çıkmış idrarımda. Doktorum şase yazdı bi tane. Onu kullandım ama yeterli gelmedi yanma hala devam ediyor. Şimdi azosilin diye bi antibiyotik verdi.1 hafta sabah akşam aç karnına iç takip edelim dedi.penisilin grubu bir antibiyotikmiş. Bebeğime zararı olur mu korkuyorum 😞 kullanan var mı aranızda??