Nemusto doktorlara ve hemşirelere sorarsanız emzik ve biberon asşa önermiyorlar ancak benim instagram da da gördüğüm doktor ve hemşire olup çocuğuna emzik verenlerinde sayısı çok. Ben doğduğu gün verdim bibs marka olan emzikten 3 ay boyunca emdi ama sonrasında kendisi bırakmak istedi ara ara denedim almadı bende artık uğraşmadım. Biberonda da ilk 2 ay mama takviyesi yaptım biberonla verdim sonda hemşireler verme meme reddi olur dediler şırınga ile beslemeye başladım sonrasında da ne yazık ki ikisini de almadığı dönem de 4. Ay atağında meme reddi de yaşadım. Sizin çocuğunuz doğduktan sonra kolik bebekse eğer gaz sancısı çeliyorsa veya reflüsü varsa ona göre de düşünebilirsiniz anneler bebeği için en iyisini hisseder 😍