Nemusto Kızlar merhaba Aşırı şekerli bişey yeme isteğim var tarçınlı süt falan kesmiyor napıyosunuz? Bayagı aç yaşıyorum 3 gündür 😢
ggkca Nemusto bir yerde okumuştum turşu yemenin tatlı isteğini kestiğine dair. İsterseniz bir deneyin.
Sarew Nemusto ben öyle olduğunda yulaf barlardan yiyordum yada kako oranı çık yüksek olan bitterlerden
BusraCelensu Bende de aynı durum var maalesef. Bol bol su içiyorum yoğurt falan yiyorum tatlı krizimi öyle bastırmaya çalışıyorum ama tabi çok bi fayda etmiyor doğumu beklemekten başka çarem yok sanırım 🙈
Deryavolkan Ahhh doğum olsun neler yicezde.. meyve yiyebilirsiniz kızlar nar yiyorum ben onun dışında birer lokma yiyorum fazlasında gözüm kalıyor malesef
Nemusto Deryavolkan hayır yok şeker açlık yüksek sadece bebiş kilosu önde. Meyve şekerli diye yeme dedi bana ama🙁
Nemusto Deryavolkan aşırı tuzlu diye ben yemiyorum şuan. Bana yeme dedi meyve 34+1 im cok dikkat etmemşz lazım dedi bebeğin haftasını yakalmak için sanırım. Yoksa tansiyon normal hep çok şükür
Deryavolkan Diyet listemde elma nar armut çilek mandalina portakal yaban mersini böğürtlen şeftali be vişne var