Kizlar 1 hafta oldu doğum yaptım sezaryen oldum mecburi . Dikislerim çok aciyo yatıp kalması çok zorlanıyorum iş yapamıyorum edemiyorum Çarşamba dikislerim alinicak ne zmaan düzeltirim artık kendime gelmek istiyorum bide ben de aşırı kansızlık var o da beni halsiz yapıyor iyice zayıfladım kendimi toparliyamiylrum doğumum çok zor oldu zaten