Bibs aldım. Kız kardeşimin kızında kullanıyoruz, 15 aylık yeğenim. Bibs marka emziği bağımlılık yapmadığı için aldım. Yalnızca uyumadan önce arıyor bebek gün içinde emziği istemiyor. Fiyatı diğerlerinden fazla ama değdiğini düşünüyorum. Emzik bağımlılığı da bir sorun çünkü.