Merhaba kızlar ben normalde özel hastaneye gidiyorum muayene için 1 ay sonra renkli ultrasona giricem gittiğim hastane de fiyatı 600 TL bana çok geldi devlete gidip yaptırmak istiyorum bunun için nasıl yapıcam devlette kadın doğuma randevu alıp mı gidicem renkli ultrason için yoksa başka bi bölüm felan var mı kadın doğuma gidip hemen çekiliyor mu yoksa gün mü veriyorlar aranız da benim gibi özele muayeneye gidip renkli ultrasonu devlette çektiren var mı ve nasıl oluyor randevu işleri