zeynepin_annesiiii Uykusu var uyumak için ağlıyo biliyorum ama yatiriyorum beş dk sonra uyaniyo derin uyuyamiyo bir türlü
Aag06 zeynepin_annesiiii guzelce emzir vakia suresi ac youtubedan benimki adamin sesi duyunca uyuyor cok tuhaf ya
Nymphadoraa zeynepin_annesiiii gazı olabilir. Eğer elleri açıktaysa elleriyle kendini de uyandırıyor olabilir
DerinMavii zeynepin_annesiiii kuzum sende bebegin doğduğundan beri söyle oluyor böyle oluyor beni de korkuttun valla doğumdan çok sonrasını düşünüyorum artık bu yuxden😄😄 gaz problemi olabilir buyuklerinizede bi danışın isterseniz
zeynepin_annesiiii DerinMavii sen bana bakma kuzum ben çok acemiymisim . Bebeğimi yikayamadim bile ağlayınca kıyamadım . Giydirdim yarıda kaldı 🥺 çok üzgünüm
Deletedmom_5 zeynepin_annesiiii yinede doyurmayi deneyin kendimden biliyorum tok saniyodum çocuk uyaniyodu hemen sonralari fark ettim tam doymuyomuş ondan kalkiyo geri
Aag06 zeynepin_annesiiii ohoo deme boyle niye bakamiyasin atak haftasindadir ben 1 haftadir aksam 8den sabah 4e kadar kafayi yiyorum uyutamiyorum atak haftasinda deli ediyor sen bak internetten atak haftasi hesaplamaya kesin o haftalardadir sapitiyorlar o donem
Mltm07 zeynepin_annesiiii ya sakın öyle düşünme hepimiz acemiyiz zamanla alışıp öğreneceğiz merak etme bir doktora götürsen belki rahatsız olduğu bir yeri verdır uyurken yan yatırmayı dene başka bir yere uyutmayı dene kısık sesle klasik müzik açabilirsin hergün masaj yap hafif hafif rahatlar birde ılık duş aldır günlük
busra1997alpaslan2021 zeynepin_annesiiii sen başarırsın Sen çok iyi annesin ❤ çok post açıyorsun 😀 bakalim bende cuma günü alacağım kucağıma beni neler bekliyor :(
Esraali zeynepin_annesiiii yıkarsın canım bende tek yıkadım canım yeni doğdular onlar gece gündüz ayırt edemiyorlar yani düzenli uyku bekleme benim bir gün uyuyorsa ertteis gün uyanık yıkayınca da güzel uyuyor