Dün gebe olduğumu öğrendim bende, geçmeyen baş ağrılarım vardı ama sadece belirli bi bölgede. Bilmeden soğuk algınlığı ve kas gevşetici içtim. Acile gittim biraz korkuttular ama kendi özel doktorum öğreniröğrenmez bıraktığım için bir sıkıntı olmaz korkma endişelenme dedi. Ultrasonda 5+4 ama son adet tarihime göre 6 haftalık son regl tarihim 31 ağustos. Umarım sağlıkla kavuşuruz hepimiz 🤲🏻🍀