Kizannesi92 Bsrbsrrr birde atasam hastanesi hem muayene ücreti ideal hemde hastane olarak çok ilgililer orayı da deneyebilirsiniz bn yazın derebahce şubesi sanırım ilk defa oraya gitmiştim çok memnun kaldım
HipnozX Bsrbsrrr ben de özel de taşkın erola gidiyorum. Limanla anlaşmalı doğumda. Doktorumdan memnunum.
Kubra_K Kizannesi92 bende devlette düşünüyorum da samsuna yeni geldim hiç gitmedim daha 35.haftadayim.. kadınlarda ve erkeklerde en iyi doktor hangisi şimdilik randevu buldum diye erol yazara almıştım zamanım da az kaldı birine devam etmem lazim🥺
Kizannesi92 Kubra_K Erol yazara da giden arkadaşlarım vardı onlar iyi diyorlardi ama randevu bulabilirseniz Ersan bey zaten full dolu oluyor bende evlenmeden önce hemşire bir müşterim sayesinde muayene oluyordum
Kizannesi92 Kubra_K kendim 11 yıl önce zinnur arasa gidiyordum ama öyle ahım şahım bir ilgisi alakası yoktu hâlâ ordami bilmiyorum ilk doğumumda eski eşim illa kadın dediğinden onda kontrolumu oluyordum
Kubra_K Kizannesi92 zinnur hanim dediginiz gibi çok ilgisiz biliyorum hala hastanede.. Erol beye randevu almıştım zaten iyiyse ona devam edeyim napim sagolasin canım allah razı olsun 🌸🤗
Bsrbsrrr Ben medicana da bülent sürücü’ye gidiyordum çok ilgili gayet memnunum ancak hastaneye ücretleri biraz tuzlanmış :) birde doğum evinde hanife hanım ve erol bey varmış.
beyzasnmzck Cigdemcolak Merhabalar 🌸 Ben de Zehra hanıma gidiyorum. Doğum için hangi hastane düşünüyorsunuz acaba bir de nasıl memnun kaldınız mı?
Sedausl Bsrbsrrr yeni olan yere gidiyorum Esra hocayı duymadım ama Sefa Erdem in 2015 te yılın hekimi seçildiğini duyduğum anda direk o hocaya karar verdim
Cigdemcolak Bsrbsrrr kendi muayenehanesi var doğum için hangi hastaneyle anlaşırsan orda doğumunu yaptırıyor
Bsrbsrrr Cigdemcolak özel muayenehanede ne kadar ki acaba fiyatlar özel olunca 300-500 diye biliyorum