Hacere Merhaba herkese, İlk doğumu özel hastanede yaptım, ikinci doğum için mecbur sezeryan olacak devlet hastanesini tercih eden var mı? Ya da memnun kalan ?
Sara_4747 Hacere ben 2 çocuğumuda devlete yaptım gayet memnundum inşallah hayrlısı ile bu bebeğimide devlette düşünüyorum 🙏