alyavetuna yoyko bakmıştım ama yanında eşya koyma aparatı olmaması ve de dönence olmamasından dolayı vazgeçtim. Çok fazla muhafaza alanım yok evde. Bir de cibinlik gereksiz geldi sağa sola takılacak sinir olurum diye vazgeçtim. Yoksa marka ortada 😅 güle güle kullanın 😊