Eskişehir şehir hastanesinde doğum yapan arkadaşlar ebeler nasıl? tavırları nasıl? ilgililer mi? ameliyat kıyafeti ile mi doğum yaptınız kendi geceliğiniz ile mi? Sezaryen olan varsa anestezi uzmanı iyi mi Bi negatiflik oldu mu? Kısacası doğumunuzdan bahseder misiniz?