sosyalfobikk Devlet Hastanesi’nde doğum yapmaya karar verdim fakat İstanbul da devlet hastanesi oluo dogumda spinal yapan ve tek kişilik oda veren hastane varmıdır acaba lütfen bilgi verirseniz sevinirim
Deniiiza sosyalfobikk devlette isteğe bagli sezaryen yapmiyolar biliyorum ben. Zorunlu kalinirsa sezaryene aliyolar
sosyalfobikk Guzucuk25 hic bilmiyorum ki çam sakura var sanırım sehir hastanesi o da uzak hic gitmedim tek kişilik odası varsa gideceğim yinede
Guzucuk25 sosyalfobikk şehir hastaneleri odaları tek kişilik sancı odası dusu herseyi var vallahi ben prenses gibi doğum yaptım bize de 45 dk uzak ama gittiğim ozellerde o ilgiyi görmedim ben
Damli Deniiiza hep öyle diyorlar doğru ama ben doktoruma normal yapamam dedim valla sezeryan yaptı 😂😂😂