Narina123 bu haftalarda galiba herkesde bu soru var geçen haftalara göre daha az hareket . Kitapta artık büyüme atağı olacağı için gününün çoğunu uyuyarak geçiriyor kendine bir düzen oluşturuyor yazıyor.Dün burda da bir bayana şey demiş doktor :Sessiz bir yere uzan bir saat içinde en az 3 kez bir hareketlilik kıpırdanma hissedersen sıkıntı yok diye.Belki sizede fikir olur