Asyaveannesi36 Yulia merhaba 😌 28.haftaya girdik çok şükür şimdiye kadar ne bir bulantım ne bir ağrım oldu yeni yeni ağırlaştıkça hamile olduğumu anlıyorum 😌
Leylayz Yulia aleyküm selam 19.haftadayıs, bazen iyi bazen kötü şükür bu günlere de ne diyelim, sen nasılsın
SekerAnne Yulia elhamdulillah iyiyiz diyelim iyi olalım 🌼ara ara yoklayan kusmalar , kasık ve sırt ağrısı dışında iyiyim , 18+3 olduk
gldn065807 Yulia aleyküm selam kandiliniz mübarek olsun hepinizin 17 haftaya giriyoruz kasik ağrısı var biraz biraz birazda halsizlik ama şükür bunada 😊
Yulia Leylayz maşallah iyiz bizde 6cı haftada yız sabahları sadece biraz bulantımız var ama cok şükür iyiyz ❤️
Yulia gldn065807 teşekkürler cnm sizinde kandiliniz mübarek olsun biz daha başındayız bişe anlamadım şimdiye kadar iyi gidiyoruz
Asyaveannesi36 Gzmlerce yaşamadım sadece erkenden uykum geliyordu 😁 başka hiç hamilelik belirtisi yaşamadım
Melek3 Yulia aleykümselam 35+6 haftalık olduk çok zorlastim artk gobegim yok ama lavobada zorlanıyorum oturması kalkması çok sknti sürekli su içiyorm mide bulantısı devam artık doğurmak istiyorum 🥺
Emine003 Yulia aranızda en yeni benim galiba 5. Haftamdayım 🤗🥰sadece biraz fazla uykum geliyo gibi birde benim B12 vitaminimde düşük çıktı ondan da olabilir şimdilik biseyim yok daha 😅😅
fyznrilter Yulia Aleyküm selam cnm. Çok şükür elhamdülillah iyiyiz. 31. Haftadayız. Ağrılar ve kramplar ağırlaşmaya başladık bir şekilde geçiyor çok şükür. Az bir zamanımız kaldı. Siz nasılsınız. 🌸
Ceylin680 Selamin aleyküm bende 12.haftaya girdim 5.haftadan beri bulantım ve isteksizlik birde aşırı duygusallık var.ama yinede Allah’a şükür geçecek bu gün ler diyorum .sen nasilsilsin senin hamileliğin nasıl gidiyor
mercimeginannesiiii Ceylin680 merhaba bende 12+3 haftalığım ☺️ Sizde de idrar gelince ve yaparken ağrı oluyor mu? İki üç gündür çok net bir şekilde ağrım oluyor benim bebek baskı yaptığı için oluyor diyorlar ama insan yine de bir tedirgin oluyor.
Yulia Ceylin680 bu günler de gecer cnm üzülme valla biz 6cı haftada yız daha sabahları sadece biraz bılantımız var ama şükür iyiyiz
Seymaben Yulia 14. Haftamdayım bu zamana kadar bulantı vs falan hiç birşey yaşamadım çok rahatım o konuda sadece anksiyetem çoğaldı bebeğe bişiy olcak diye çok korkuyorum onun dışında şükür iyi geçiyor🥰
meryemnarin Bende yeniyim 5.haftamdayım ve ilk gebeligim cok kasık agrim oluyo adet sancilari gibi normal mi kızlar ilk oldugu icin ne yapacagimi bilemiyorum bazen 😀❤
Ceylin680 mercimeginannesiiii Yok bende olmuyor ilk bebektede olmamıştı.sadece sabah uyanınca migdemde baskı hissi oluyor tuvalet e gidince geciyor