Aylaa55 Dişim çok ağrıyo üstelik biri geçiyo ön dişlerimden teki de ağrımaya başladı ağzımı kapatamıyorum kapattığım an diş öne kayıyor sanki çok canım yanıyor acil yardım
sevgitekes Aylaa55 bende de oldu doktora gitti m çürük vardı kanal tedavisi dediler ama 5 haftalık müdahale edemediler 26 haftayı beklemek gerek largopen antibiyotik içtim geçti inş yine iltihap kapmaz😔
minikkoalammm Aylaa55 parol aldın mı cnm bende diş ve diş eti ağrısı yaşıyorm parolla gargarayla ayakta duruyorm 29 haftalk olduğm için işlem yapmıyorlr doğuma kdr bekliceksn dediler anestezi bebği etkiliyormş
mucizebebek03 Aylaa55 geçmiş olsun cnm yapacak birşey yok doğuma kadar çekiliyor o diş kızımda çok çektim karanfil yağı al az da olsa uyuşturuyor yada tüm karanfili çiğne ağrıyan dişinin üstüne koy oda iyi
Aylaa55 minikkoalammm evet ya benim de 29 haftalık üç gün önce başladı parol biraz önce içtim ama aynı 😭😭
minikkoalammm Aylaa55 yarım saate etki eder kuzum diş doktoru kırmızı parol yazdı belki fark eder maviyle hamilelikte en çok zorlandığım miğde bulantıları ve bu diş problemi oldu
Sbdbdbsh Aylaa55 şuan yaşıyorum o acıyı doktruum iltihap kurutucu verdi yiyorum ama fayda etmiyor parol 1 saat tek etki ediyor ağlamaktan harap oldum
Aylaa55 minikkoalammm bir de hamile kalmadan önce dişlerimin tedavisini yaptırdım buna rağmen böyle oldu meyve kuruyemiş çok yiyen biri değilim etkisi var mıdır acaba
mucizebebek03 Aylaa55 bilmez miyim doğuma bile elimde karanfille gittiğimi hatırlıyorum 😬😔rabbim yardımcın olsun inşALLAH canım 🤲🏻💙
Aylaa55 Seross10 belki dolgu yapar ama çürük de değil neden böyle oldu bilmiyorum dişlerimi kapatmadığım sürece sıkıntı yok ama ağzımı tam kapatınca dişim ağrıyor
Aylaa55 Sbdbdbsh benimki çok değişik dişlerimi bastırmadığım sürece sadece hafif sızlama var ama bişey yiyemiyorum dişlerimi birleştiremiyorum
Papatyam_ Rabbım yardımcınız olsun dis ağrısı zaten baslı basınayken gebelıkte daha da zor oluyo cok ıyı bılırım.. insallah sızın ve dıs agrısı ceken tum gebelerın bu mubarek gecede agrıları dinsin🙏🏻🙏🏻