Benimde 2 gün önce değerim 2842 ydi. Bugün sabah test verdım ve cok büyük hayaller ıle gıttım doktora. Beta 2200 e düşmüştü. Sağlıksız olduğunu ve düşecegını, düşmezse kürtaj olacağımı öğrendim. İnşallah kımse yaşamaz. Sağ sağlım alırsınız kucagınıza hepınız. Bu psikolojıyı yaşamamak için 2. Kez gebe kalırsam eğer rabbim nasıp ederde degerım 4 bınlere gelınce gıdecegım. Kese göründü görünmedi bebek var yok. Kalbı duyuldu duyulmadı çok büyük stres