minikkoalammm Kızlar birşey merak ediyorum doğuma yakın yada belirli bir hafta dan sonra doktorunuz nasıl bir doğum şekli istediğnizi yada düşündüğünüzü soruyor mu yoksa biz kendimiz mi söylüyoruz normal yda sezeryan istiyorm diye
Ylzz00 minikkoalammm özelde kendin belirlersin ama devlette gerek ve zor durumda kalmadıkca sezeryan yapmıyorlar
Esrakly minikkoalammm bunu bende çok merak ediyorum 35 haftalığım yarın kontrole gidicem kendim sorcam doktora bakalım ne diyecek
minikkoalammm Ylzz00 özele gidiyorm bende cnm belki özelde soruyordur diye düşünmüştüm de sormuyorlarmış
Petyynut Özele gidiyorum bebeğin duruşu, var olan bir hastalığınız, çatı durumu bunlar belirliyor süreci. Normal istiyorum deseniz de bazen duruş vs buna engel olabiliyor
Melisa_123 Merhaba bende özele gidiyorum 1.dogumum normal epidural oldu bundada normal istiyorum ama 35+1im bebek hala dönmemiş son ana kadar dönme ihtimali az da olsa var ama olmazsa sezeryan la alcaz dedi bende sezeryan istemiyorum bakalım hayırlısı artk