-Selma- ben de depend almıştım ama hastahane hasta bezi istedi, ayaklarım uyuşuk olduğu için depend takmak daha zor oluyor. Hastahanede hep hasta bezi kullandım evde depend kullandım 3 gün sonra normal ped kullanmaya geçtim çok kanamam gelmedi benim. Hasta bezini 4 tane kullandım. Dependi 8 tane kullandım.