Zeysezer Aranızda gebelikte delibal tüketen var mı? Bir çay kaşığı tüketilebilir zaten normalde de ama gebelikte olur mu bilemedim nezleyim çözüm arıyorum 😕
Busecan35 Zeysezer ben 5 haftalıkken öğrendim ve hergun bir kaşık delibal yiyorum.. bilmiyorum sorun oluyor mu ama 17. Haftadayim hala devam ediyorum..umarım bilen biri çıkar rastlayinca soru işareti oldu bnde de