biroglanannesii Gebelikte antidepresan kullanan var mı ? Ben önceden okb için selectra kullanıyordum . Hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım. Şu an kullanıyor musunuz ? 21+3 haftalık hamileyim.
Aylinsemih biroglanannesii canm eczanede çalışıyorum buna doktrkunzu karar verde çok doğru olur çünkü herkezin doktoru farklı yönlendirir
Gamze-Mdn biroglanannesii ben gebe kalmadan 4 ay önce bıraktım ilaçlarımı. Yüksek dozda antidepresan kullanıyordum. Şu an 22+5 im. Açıkçası ara sıra rahatsızlaniyorum çarpıntım oluyor. Ama idare ediyorum bi şekilde. Umarım tekrar ilaca başlamak zorunda kalmayız