Betfer 3 Mart son adet tarihim ve şuan 32+4 üm. Erken doğum riskim vardı . Doktora bu hafta değil diğer hafta pazartesi gidecem . Sizce ne zaman der ? Normalde 8 Aralık yazıyordu doğum ne zaman yapınca internette
ilkgebelik123-_ Betfer vallaha kuzum ben bı kaç gün önce gittim bebeğe bağlı ne zaman gelmek isterse dedi 😊
Sevilss Betfer nomal yapıcaksan işin bebeğe kalmış ama sezaryen ise de belirliyor sorun yoksa bekleyebiliyorlar varsa 37 hafta civarı yapıyorlar ama genelde 38 den sonra normal şartlarda sezaryen de diye duymuştum. Dr daha iyi bilir tabi de Google dan da baksan daha iyi öğrenirsin
Rainbow0126 Betfer bende de aynı durum var da . 24. Haftada dedi şu an 26 olduk. Sanki her an çocuğumu doğuracakmışım gibi panikliyorum. 36 ‘yı görebilsem bir rahat etcem 🙏
Sevilss Humeyrakrtl64 yani sezaryen ile ilgili arama yapacaksanız onu yazın yani işte normal şartlarda sezeryanla doğum hangi haftalarda yapılır falan neyi öğrenmek istiyorsan yaz çıkar YouTube da da yaz Dr videolu anlatımları oluyor