Kayamrt41 merhaba ben konak hastanesinde yaptırdım. Ali kahyada doktor yok, üniversitede randevu bulamıyosun mecburen özelde yaptırmak zorundasın. Benim kendi doktorum da konakta firdevs hanım. Kendisinden çok memnunum. Detaylıda da kazım bey çok ilgili neredeyse 1 saat boyunca bebeğin her şeyini en ince ayrıntısına kadar anlattı. 600 tl gibi bir ücreti vardı.