Geçmiş olsun canım bende covid geçirdim kan sulandırıcı kullanmamı söylemişti doktorum tereddüt ettim iki kere kullandım bıraktım haftam daha ilerideydi sizden kontrole geldim başka bi kan sulandırıcı verdi sakın bırakma 36. Haftaya kadar içeceksin doğumda riski var dedi bence sorun uygun görürse kullanın.