https://resimyukle.link/i/47XJop
Kızlar sanırım yumurtlama ve çatlama bu. Üzerinden zaman geçince T çizgisi siliklesti tabi ama dün ilk yaptığımda C den koyu idi bi tık. Şimdi de silinmiş . Çatlamistir inşallah. Bu mübarek günde Rabb’im kucaklarımızı boş bırakmasın. Dua edelim birbirimize 🤲♥️ Bu yolda dua eden, sana el açan kardeşlerimin duasına karşılık ver Allah’ım 🤲