DerinBaran Bugün tam 37 hafta olduk ama kontrolümüzde dr bebeğin kilosunun bi hafta geriden geldiğimizi söyledi 2700 kilosu ve 08/08/ Doğum tarihi verdi sezeryan bi sıkıntı olmadığını söyledi ama içim sıkılıyor başına gelen annemiz varmı ☹️
Gizemimi DerinBaran merhaba bende suan adete göre 37 idi geçen cumartesi doktor bir hafta geriden geliyor dedi kilosu 2350 idi yani 36 haftalıksın dedi yarın kontrolum var bakalım bebek kilosu kaç oldu. Bende endişelenmelimiyim bilmiyorum:/
Merveazra DerinBaran bende 28 haftaligim canım geriden geliyo bebeğim 1 kilo bu yüzden balık yağına vitamine başlamak zorunda kaldım sana ilaç verdi mi doktorun
DerinBaran Gizemimi nst lere başladık 3 haftadır geçen cuma 2600 idi bi haftada 100 gr almış merak etme dwdi ama gelde etme 😞Umarım senin için iyi geçer
Gizemimi DerinBaran Benimde yarın alttan bakıcağını söyledi sonra nts dedi. İlk defa baktırcam korkuyorm acırmı acaba. Kiloyuda merak ediyorum
Kevsersepettttt Gizemimi her gitmemde slttan baktılar bilmiyorum benim hiç acımadı hısssetmedim çoğunu ama bana baktıkları gibş mi bakıyorlar çatı muayenesinde acaba acı yoktu ama iki gün üstüne oturamadım sonradan acıdı hep
Gizemimi DerinBaran anladım :/ yarın ola hayrola bana iki tane decavit3 verdi iğne olarak içmelik. B12 sıprey verdi ağızdan kan ilacı zaten kullanıyodum bide elevit vitamine devam.
NidaEzgi Ben de 36 hafta 2300 kilosu sağlıklı doğsun kızlar sütümüz yarar kilo aldırırız Bebişlerimize gelmelerine az kaldı moral bozmak yok🤗 iyi düşünün iyi olsun güzel beslenin şimdiden sonra kilo alcaklar♥️
bynduru benimde ayni 2400 kilosu 37.haftamiz bir hafta geriden geliyor kilosu.uzuluyorum bende sonra pisman oluyorum.Allahim affet onemli olan sağlik diyorum.Bana da 08.08. verdi sezaryen tarihi ama ben bi hafta dsha beklemek istiyorum
mrvhmz Benimki de 1 hafta geriden geliyor. Yani şimdiye kadar normaldi geçen haftaki kontrolümde 1 hafta küçük çıktı. Şuan 38 haftalık hamileyim. Ama doktorum hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi. Buna gelişim geriliği demiyoruz dedi. 3,300 gibi doğar dedi. Normalde ben kiloluyum ve bebeğimin fazla kilolu doğmaması için yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum, kilo almamaya çalışıyorum. Belki ondandır dedim. Son 1 aydır hiç kilo almadım. Hatta 1 kilo da verdim. Çünkü doktorum çok uyarmıştı, aman dikkat et, sen çok kilo alırsan bebek de çok kilo alır sıkıntı olur diye.