zeynnn5441 Merhaba bayanlar 10 haftalık hamileyim, fakat sanki şu son 2 haftadır nefesim yetmiyor nefes nefese kalıyorum hele ki telefonla konuşurken nefes almama rağmen sanki daraliyo nefesim gibi oluyor sizdede öyle mi acaba
12mommy zeynnn5441 banada oyle oluyor arada sirada 11 haftalığım bende henuz doktoruma soramadım ama sorucam
Parla zeynnn5441 hayırlı olsun bende yarın 11 oluyorum benimde 1 haftadır midem şiş nefes alırken zorlanıyorum hele gece yatarken. Bende şişkinlik oldu sanırım ödem rahatsız ediyor🤷🏻♀️
Mom6272 zeynnn5441 benimde aynısı oluyo. eşim arıyo nefes nefeseyim koştun mu diyo halbuki sadece oda değiştirdim🤣
rgk zeynnn5441 Ben de öyleydim. merdivenden bile dinlene dinlene çıkardım, kol çantamı eşim çıkarırdı hatta. Yürüyüş yapın nefesiniz de açılacaktır
Ozlem2904 Hormonlardan 🙆♀️🙆♀️🙆♀️ daha sonra burnunuz tikanicak benim 20.haftamda burun tikanikligim gecti surekli burnum doluydu afedersiniz