Canselyaren İlk iki buçuk ay ztn hel ağrım çok çok şiddetliydi ama bugün sabahtan beri felaket belim ağrıyor ikinci gebeliğim bebeğimin hareketlerinide hafiften hissediyorum ağrı normalmi acaba?
Ozlem2904 Canselyaren ben hamileligimin basindan beri bel agrisi yasiyorum malesef, bebek buyudukce daha fazlalasti. Dr magnezyum verdi birde kg takibi suan 28haftaligim 8kg aldim hizli kg almaktan bel agrin dedi.
seymaaa123 Bende 20+4 deyim en başından beri benimde bel ağrısı şikayetim var ama şu son 1 haftadır artık dayanılacak gibi değil fazla ayakta kalsam hemen şiddetleniyo bende sebebini dr Kontrolünde soracağım 😞