Merhaba erken doğum riskim var rahim ağzı kısalığı nedeniyle .26 haftalık gebeyim bugün bikini bölgeme ağda yaptım sonra azcık pişman oldum öyle ağrı hissetmedim zaten öyle çok çıkmıyor. Ama yine de bir zararı var mıdır? Doktoruna bu durumu soran oldu mu acaba? Alt taraflarına değil sadece üstüne ağda sürdüm.