Ozgearpacii Hanımlar merhaba İlk gebeliğimde şeker yüklemesi yaptırdım sonuç normal çıktı 2. Gebeliğim acaba yaptırmasam mı diye düşünüyorum. Sizin 2. Sonuçlarımız nasıl çıktı yada yaptırdınız mı
Yagmur00 Ozgearpacii ozman la buzamanı aynı olmaz kı canım sonucta onda cıkmaz bunda cıkar bence riske atma
Mom726272 Ozgearpacii ben ilkimde yaptırmadım 2. De yaptırdım sonuç normal çıktı bişey kaybetmezsin aslında yaptır derim