Damlaaan benimde yok ya her gün belki nişanım gelir falan diye bekliyorum tık yok 😂 sadece karnımda çok toplanıyor bazende Rahme bıçak saplanıyor gibi oluyor yalancı sancılar çekiyorum başka bir şey yok arada da bel ağrısı dediğin gibi. Kontrole gittin mi veya yakın mı