Nslhn15 Merhaba ben ikili test yaptırmayı düşünüyorum doktorlarınız cinsiyeti 11-12 haftalıkken söledilermi acaba aşırı merak ediyorum cinsiyeti
Lulikli Nslhn15 merhaba canm tahmin etmişti o haftalarda ama tahmininde yanıldı doktorum 😄 şuan bile gittiğimizde bebeğim uyuduğu için doktor kesin demesine rağmen içimizde yüzde 5lik bir şüphe var detaylıyı bekliyoruz 😁
Rainbow0126 16 hafta öncesi söylenen sadece doktorun tecrübesine göre tahminidir. Yanılma payı yüksektir. En net 17-18. Hafta sonrası öğrenebilirsiniz.
Asli0611 Nslhn15 istanbulda sarıyer hamidiye etfalde prof bi perinatoloji dr u vardı yaşlıydı duruyor mudur bilmiyorum doğum yapalı 2 sene oluyo
Deletedmom27272 Nslhn15 ben tam 12 haftada yaptırdım perinotoloji uzmanı kıza benziyor dedi ama detaylıda erkek olduğunu öğrendik💙
Yaggmur Nslhn15 ikili tarama da öğrendik ilk. Ama yüzde 60 ihtimalle dedi doktor . Bende yakınlarımla paylaşmadım ihtimal olduğu için . Ama dr doğru bilmiş sonra kesinleştiğinde anladık :)