SemihDamlaDalan Hamiss5 bende kullanıyorum bana herhangi birşey demedi doktorum miden yandığı zaman içmen yeterli dedi üzerinde günde 3 defa yazıyor ama ben doktorumun dediği gibi kullanıyorum tek sıkıntısı tadı çok kötü
ozgeya Hamiss5 hayır hiç bir sakıncası yok.benim doktorum miden yandıkça birer ölçek günde 6 defaya kadar içebilirsin dedi.
Caglaaa Annem kullanıyordu 10 sene önce hamileyken onun 9 ay boyunca hem miğdesi bulandı hem yandı gunde 2 kutu bitirdiğini bilirim bir sıkıntısı olmadı kardeşime
Hamiss5 Caglaaa ay teşekkür ederim günde 2 kutu ben bı tatlı kaşığı iciyorum demekki ondan çok etkisi olmuyo
Caglaaa Hamiss5 yine doktoruna sor ama benım annem onunla duruyordu bende gaviscon kullanıyorum doktor bana gunde 3 4 kere kullan dıyor ama ben bazen 5 6 kullanıyorum dayanamıyorum miğde yanmasına