Başka hiç bir şikayetim yok idrarim var tuvalete gidiyorum az yapıyorum ama biraz daha var hani sıkışır ya insan o his gitmiyo ama gelmiyorsa afedersiniz tuvaletten cikiyorum ama idrarim var hissediyorum bu enfeksiyon mu oluyor .Doktora haftaya gidocektim ama bı sormak istedim büyük ihtimal idrar testi vericem.bu aradaa 14 haftalık haamileyim.