crnnbyr16 Plesenta ön yüz yerleşimli, hareketlerini çok hissetmezsin dedi doktor benim gibi olan var mı ? Hareketlerini hissediyor musunuz ? Ben 20 haftadayım sadece pıt pıt seyirme gibi hissediyorum ama bebek mi anlayamıyorum
Dilara0638 crnnbyr16 benimkide öyle yerleşmeli 17.haftadan beri hissediyorum üstelik ilk gebeliğim şuan 36+3 olduk
crnnbyr16 Dilara0638 bende hissedemiyorum diye üzülmüştüm benimkide bebek olması büyük ihtimal o zaman teşekkür ederim 🤩
Dilara0638 crnnbyr16 evet ilklerde bazı kişilerde geç oluyor bide plasenta önde olmasıda geciktiriyor diyorlar yinede yakın zamanda hissedersin hazırlıklı ol 😇