Melike6152 a101 e fisher price markalı bebek bakım çantası geleceğini gördüm alıp kullanan veya almayı düşünen varmı?
Sblatc Melike6152 ben bu hafta gördüm bi A101 e gelmişti. Çok kötü değildi ama kumaşı çok kaliteli gelmedi bana.
Fundacanik Hem A101 e hemde BİM e gelio A101 deki hoş degilde BİM deki hoş geldin bebek paketli icinde bebek bezi ,kulak çubugu ,şampuanı,pamugu ,sabunu var bakın bi😊
Yzaman Yagmur00 paketin icindekiler bimin Kendi markası ürünleri gidip tek tek alabilirsiniz paketi almak istemiyorsaniz ama bu paketin içinde çanta da var daha uyguna geliyor sanki
Yagmur00 Yzaman ben almıstım gecen yıl canta bu seneye kısmet oldu canım anladım peki nasıl bımın urunu kullanışlı mı
Yzaman Yagmur00 Ben kızımda Bezini kullandım memnundum ama yenidoğan i bilmiyordum dün bende post açmıştım yenidoğan bezi de güzel ürünlerinden de memnunmus kullanan hanımefendi
Yzaman Fundacanik Bende çantayı çok merak ediyorum ebebek teki çantaya benziyor 😁 ama bana icindekiler de lazım daha almadım
Fundacanik Yzaman ALınır inşallah canm yeterki sağlık olsun Rabbim herşeyin gönlünce olması dilegiyle. Kac haftaliksın?
Fundacanik Yzaman HAyırlısı olsun canm benimde 2.gebelik ilki kızdı simdi 2buçuk yaşında azra adı 30+3 olduk buda oğlan Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah buda Arda olcak babası koydu ismini😁
Yzaman @“Fundacanik”#p18169329Amin herkesin yaşaması gereken duygu isteyen herkese versin ALLAH’IM 🤗 benim kızımda 4 yaşında ÖYKÜ ☺️ Sizin az kalmış bizim biraz daha yolumuz var 😁 Bizde SENA ismine karra verdik ama eşim sürekli sonradan beğenmedim deyip değiştiriyor tamam dediğimiz 4.isim galiba 🤣