Zuzu1987 Kizlar 32 haftaligiz 3 gundur adet sancısı gibi sancim var bebek hareketleride eskisine göre daha sakin daha agir ama aktif yani hissediyorum bide 5 6 gundur sürekli basım ağrıyor bunlar normalmi ilk gebeligim en ufak birseyde çok panikliyorum