Minaminami duyduklarıma çok üzüldüm açıkçası. Benim babam da benzer bir durumda diyebilirim hep veren taraf oldu ama hiç kıymeti bilinmedi şuan kaç yaşında ve birikimi bırak hala borç ödüyor . Madem ikinci çocuğu bekliyorsunuz artık eşiniz daha bilinçli olur diye düşünüyorum. Kayınvalidenizin maaşı varsa neden herşeyini siz ödüyorsunuz orasını anlayamadım Allah yardımcınız olsun maddi konularda siz araya girip çocuklar için , ev için ve az da olsa birikim için ayrı ayrı para ayırın maaşınızdan. Bu paraya dokundurtmayın.eşinize mantıklı izah edince anlayacaktır diye düşünüyorum . Geri kalan para için de bir miktarını yine kayınvalide ihtiyaçları için harcayabilirsiniz ama mutlaka eve para ayırdıktan sonra .