wiss123 Arkadaşlar doğumdan sonra kimin evinde kalmalı? Kaynananın mi evinde kalmalı yoksa kendi annenin mi ? ( kendi evimde kalamıyorum arkadaşlar hem çok uzak hemde gelip bakacak kimse yok )
Aycaaa571 wiss123 ben kaynanamla altlı üstlü otuyorum yukarıda kalacaz evimizde kaynanam genelde misafirleri ağırlayacak
Saaki Mümkün olduğunca kendi evinde kalman daha sağlıklı olacaktır hem çocuklu eve hemde çocuğuna alışman aynı zamanda gerçekleşir rahatlık açısından kayınvalidende çok rahat edebileceğini düşünmüyorum
kadifemsii wiss123 bence kendi evinizde kalın . Yanınızda kayınvalideniz yada anneniz kalsın kimle rahat ediyorsanız artık.
Egemenim64 wiss123 En güzeli kendi evinde kalmak bence ilk doğumda öğle yaptım annem kaldı 10 gün yanımda şimdide öğle yapıcam ,🥰
Seda_krmnli42 Vala en iyisi kendi evin ben ilk doğumda kendi evimde kaldım kimsede bakmaya gelmedi eşim sağolsun 1 hafta işe gitmedi o baktı
Gonul_1 wiss123 kedi evinizde kalın ben olsam öyle yapardım hem düzenimi biliyorum hemde rahat ederim bide bebeğimi babasından ayırmak istemiyorum annen gelsin kalsın sende hem annenle daha rahat ederdin
portakalcicegii wiss123 kendi annem ayrı şehirde. Annemi çağırır kendi evimde kalırdım. Kayınvalidemde kalmak isterse kalır, istemezse hergün gelir yada gelmez kendi bileceği iş
Yagmur00 wiss123 ben olsam anamda kalırım baba ewınde rahatım kaynanam da kalırsan rahat edemiyor sun kaynana kayın peder falan oyuzden ewımde kalcam annem gelip bakıcka
Eduedu Canım en mantıklısı kendi evinde kalman ama imkansızsa annende kal bence annenin yanında rahat edersin