Merhaba güzel anneler. Benim şu dönem kafama çok takılan ve yaptığım birçok araştırma sonucu çeşitli ulusal uluslararası makalelerden edindiğim bir bilgi var. Doğum sonrası kordonun geç klemplenmesi. Özellikle yeni doğan anemisini ciddi oranda önlediği ve doğum sonrası bebeğin dış dünyaya organların adaptasyonununu kolaylaştırdığına dair birçok veri var. Maalesef ki Çanakkale’de yaşıyorum ve doktorum sadece kend bildiğini doğru kabul eden. Yeni bilgilere kapalı, her şeye gereksiz ve saçmalık diyerek insanı dinlemeyen bir insan olduğu için bu durumu ona anlatamadım. Sırf bu tavrı yüzünden 7. Ayımda yeni doktor arayışındayım. Bu konuda benim gibi bilgi edinmiş veya doktoru tarafından bilgilendirilmiş olan anne adaylarımız varsa yorumlarını bekliyorum. Sonuçta bebeğimiz için küçücük bir yararı varsa bile her şartı ve imkanı onun için hazırlamamız bizim ona borcumuz. Sizlerin de düşüncelerini bekliyorum sevgiler 🌸❤️