fatmanur53_ Kızlar 40+2 oldum 😇 Dün sabah 10 gibi sancılarım ve bel ağrım oldu ama hep hafif hafif seyretti akşam üzeri herşey geçti ne ağrı ne sancı bugün de hiç bisey yok. Moralim bozuluyo benim gibi olan var mı?
Mrv1996 fatmanur53_ benimde salı günü suni sancıyla doğumum başlatıcak doktorum 40ı geçince beklemiyor sezeryan istiyor o yüzden suniyi kabul ettim
tirtilinannesii fatmanur53_ Sen=Ben şuan hastanedeyim nst odasından yazıyorum ne sancı var ne bişey Salı günü yatışım yapılacak 🙄
fatmanur53_ Mrv1996 Allah kolaylık versin inşallah bi avazda. Bende yarın gidicem eğer bana da derlerse kabul ederim suni sancıyı. Devlete gidiyorum ben demeyede bilirler bilemiyorum
Ilknurgamze1 Mrv1996 Benimde salı günü yatışım var suni sancı verecekler 41 oluyorum tam hiç açılmam yok nasıl olacak bilmiyorum 🤐
fatmanur53_ Ilknurgamze1 Allah yardım etsin kuzum inşallah benimde en korktuğum şey suni sancı bakalım nasıl olacak 😐
fatmanur53_ Senaasd Hakkımızda hayırlısı artık inşallah tez vakitte sağlıkla evlatlarımıza kavuşuruz 🙏
Ilknurgamze1 fatmanur53_ bende çok korkuyorum suni sancı ile doğum yapan var mı acaba nasıl oluyor kendi sancından daha kötü diyorlar ama
Smysmt 40 + 3 benimde 2cm acılmam vardı ama baska da bisey yok en gec cumayi beklicez bakalim olmadi suni sanci vericekler… insallah hic birimize gerek kalmaz kendileri gelirr bebislerimiz
fatmanur53_ tirtilinannesii Allah yardım etsin canım ya bende iki gün önce gittim hiç bisey çıkmadı aynı 🤦♀️ Devlette misin canım sen
tirtilinannesii fatmanur53_ Hayır Esenler Medipole gidiyorum Salı günü yatış verdi normal doğum için direticez olmazsa son anda bile sezeryana alabilirim dedi açılmam yok sancıda çıkmadı 🙄Normal doğumda da yırtılman olur bilgin olsun dedi bebek çok iri çünkü 😢
fatmanur53_ tirtilinannesii Hadi ya Rabbim kolaylık versin inşallah sağ salim kazasız belasız inşallah 🙏