Peri-han şöyle söyleyim sezeryan oldum. Ama maalesef covid dim doğumda o yüzden ayrı serviste yattım. Şerbet dedikleri çorba kaseleri var kağıttan oraya biraz şerbet koymuşlardı 3 tane o kadar. Ameliyathane ekibi müthişti. Anestezi doktoru çok soğuktu. Çocuk doktoru o gün gizem diye biriydi hiççççç memnun kalmadım . Zaten hemen şikayette bulundum. Asla çocuğunuzu muayene ettirmeyin o hekime (sözde hekim ) onun dışında servisteki hemşireler çok ilgiliydi ama en çok memnun kaldığım doktorum Okan özdendi Allah ondan razı olsun 🤲🙏