Bestecanyurdu 35 haftalık hamileyim kahverengi lekem geldi sancım Yok açılmam Yok doktora gittim nişan gelmiş dedi nişan geldikten kaç gün sonra Doğum yapan oldu ? Yardımcı olurmusunuz 🙏🙏
Powermom Bestecanyurdu Çok şaşırdım gerçekten 35. Haftada hiç duymamistim nişan gelebileceğini aynı haftadayiz şuan tedirgin oldum cidden Rabbim yardımcın olsun sağ sağlim kavuş yavruna inşallah canım
Tugbahappy Bestecanyurdu 32. Haftada nisanim geldi ve hala doguramadim son 1 günümüz kaldı :) sancı olmadıkça birşey olmaz
Duruannesi Eğer sancın olursa 72 saat içinde Doğum yapmış olursun ama sancın olmazsa haftalar sonra da yapabilirsin
Bestecanyurdu Melhaercan 30. Haftam da iki gün sancım geldi serum ciğer geliştirici falan vurdular ve durdurmuşlar dı
Bestecanyurdu [bilinmeyen] benim 30. Haftam da sancım olmuştu aynen her an herşey olabilir erken yada geç dinlemiyor malesef 🙃
Gulsumk Bestecanyurdu Yaa Allah anali babalı büyütsün en kısa zamanda toparlanır kucaginiza alırsınız inşallah 🙏
Bestecanyurdu Sedefcann08 sancım oluyordu 30. Hafta da falan sonra geçen hafta kahverengi nişan geldi ve pazar günü de suyum geldi 😞