kadifemsii yok ücretli değil sigortan varsa ama doktorlar ilgisiz benim ilk hamileliğim öğrendim randevu aldım doktor bana sana hayırlı olsun bana geçmiş olsun 7 haftalık bebeğin var kan ver idrar ver bu ilacı kullan dedi beni gönderdi şu zaman gel veya sormak istedogin bişey var mi demedi bi ultrason görüntüsü bile vermedi göstermedi de kendi baktı