Ggglllldddiiii Kızlar kan uyuşmazlığı testi sadece 28. Haftada mı yapılıyor interntte bazı sitelerde 28/34 hafta arası yazıyor ama aranızda geç yaptıran var mı
3prensannesim Ggglllldddiiii kan uyuşmazlığı testini İlk defa duydum genelde kan tahlili ile biliniyor Yani sen ve eşinin kan grubu tam biliniyor Biz de kan uyuşmazlığı var şu an 28 haftamdayım herhangi bir kanama falan olması 7 aylıkken iğne vuracaksın dedi bu hafta onu vurduracağım
Bradfordsneff Ggglllldddiiii ben 25. Haftada testi yaptırdım. 28. Haftada ise kan uyuşmaZlığı iğnesi olacağım 😭 test yapmadan iğne olmuyor dediler 🤷🏼♀️ Sen gene de doktoruna bir danış canım
Tugce0133 Ggglllldddiiii indirek coombs diye bir tahlil var canım onu doktorun gebeliğin boyunca bir kaç defa yapıyor bende 3 kere felan yapıldı hep negatif çıktı çok şükür 33 haftalikken iğne vuruldum normalde 28 haftalıkken vuruluyorsun ben biraz geç kalmıştım 😁
Snm-sm 3prensannesim eşimle bizde de kan uyuşmazlığı var nikah işlemleri yaptırdığımız da aile hekimim söylemişti kadın doğum doktorum bana dedi ki ilk gebelikte sıkıntı olmuyor doğduktan sonra gerekirse biz iğne yapıyoruz dedi
esredn Ggglllldddiiii Ben eczacılar odasından alsım vurdurdum bazı özellerde çok pahalı olabiliyor. Doktorum rapor çıkardı biz kendimiz aldık. Sgklı 80 tl ödedik. Bir arkadaşımın 500 tl ödediğini bliyorum.
seon90 bende ilk defa duyuyorum senin gbi.benm ilk gebeliğimde düşük tehlikesi yaşamama rağmen bana iğne yapmadılar taaa doğduktan sonea yaptılar.ama bu gebeliğimde kahverengi lekelenmem geldi diye. 8. Haftada yaptı doktor.