Melek_2410 Kızlar bebekler için şampuan vücut losyonu bebe yağı gibi şeyleri hangi marka aldınız?? Eskiden olsa Dalin derdim ama şimdi dalin içeriği eskisi gibi değil falan deniyor emin olamıyorum. Dalin ? Uni baby? Johnson’s baby? Hangisini kullanmalıyız?
Omerhatice Melek_2410 oğlumda 2 yasa kadar sebamed sonra unibaby kullandım Simdi kizimdads sebamed kullanıyorum
MomsMR Melek_2410 ben de mustela alacaktim ama arastirmalarim sonucu reklami yapilan ve icerigi cok da iyi olmayan bir marka oldugunu ogrendim. Weleda aldim.