Ayse7117 canım ben ihmal etme derim aynı haftadayım pazartesi günü ağrım başladı çarşambaya kadar devam etti perşembe kontrolüm var bebek de hareketli diye gitmedim doktora çarşamba sabah kahve yelvesi gibi kanamam oldu.Erken dönem kasılmalarım başlamış bir gece hastanede yattım.Şimdi kasılmaları önlemek için ilaç tedavisine başladım.Sadece wc ve banyo için yerimden kalkıyorum.Allahım esirgesin hepimizi.Doktorum da bana kızdı neden ağrın vardı aramadın diye.