Minikkuzular Fulyaaa1 hayırlı kandiller 19+2 günlüğüz kızlarimla biri yanımda biri karnımda ama bu iki gündür hareketlerini hissedemiyorum maşallah çok hareketliydi ama 2 gündür hareket yok😑
evlatkokusu0806 Fulyaaa1 Hayırlı kandiller 18 artı 5 teyim hareketini hissetmedim daha iyiyim bazen batma oluyor önemli değilmiş dinlenince geçiyorsa sorun etme dedi doktor senin kaç haftalık nasıl gidiyor
Busra2013 Fulyaaa1 hayırlı kandıler 19+5 ıyı gıdıyor allaha sukur boyle devam eder ınsallah göbüşüm hala yok😂zayıfımda ama cıkmıo bebegımı 4 gundur hhıssedıyorum gunde 1.2 defa ama sizde durumlar ne göbüşler cıktımı hıssedıyormusunuz❤️
incikinannesi Fulyaaa1 Hayırlı kandiller canım 18 olduk bugün sol kasıgımda ve bacağımda ağrı var sabahtır anlam veremedim tedirginim onun dışında şükür
Fulyaaa1 Minikkuzular canım son adete göre seninle aynıyız. Ama doktorum ultrasona göre hesaplıyor o yüzden 18+1 m :) canım cok normal değil mi senin haftanda henüz duymamış olanlar var
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 canım bende dr ara da sol kasıkta ağrı oluyor. Bende 18 +2 yim çarsamba günü doktora gideceğim sabırsızlıkla kızımı görmeyi bekliyorum 🙏🏻
Fulyaaa1 Busra2013 ya birseyler hissediyorum ama o mu degil mi henüz bilemiyorum ki benim karnım da bir büyüyor bi küçülüyor anlamıyorum 😂
Busra2013 Fulyaaa1 bende 18 de hafıf hıssedıodun ama yok bagırsak dıodum hıc bebege yormadım 19 da hanı yıne anlamazdım ama hateket ettıgınde karnıma baktım karnım kalkıp ınıodu vurdugu yer o yuzden anladım bebek oldugunu😂
Fulyaaa1 Busra2013 bende sata göre 19 m aslında ama ultrasona göre hesaplıyor doktorum. Tam hissettim sayılmaz doğrusu
Busra2013 Fulyaaa1 19+2.3 de net hıssedersın ınsallah cıkolata yedımgınde benımkı oynuo😂😂ben en son 15+6 da doktora gıttım🥺120 grmdı yarın gıtcm doktora kontrolım var 19+6 oluo 20 dıyelım😂bakalım kılo almısmı cok korkuyorum almadı dıe
Fulyaaa1 incikinannesi benim de aynı sol kasık ama bayadır var bende bugünlük degil doktoruma sormuştum aslında normal demişti