defneveannesiii hayırlı kandiller. Ben zıbınlardan 4 er tane aldım 4 yenidoğan 4 üç ay 4 6 ay 6 aya kadar aldım zaten yenidoğan çok alma derim biz 1 aylık olduk nerdeyse olmayacaklar artık özellikle zıbınlar hastane çıkışı 2 tane almiştim yetti zaten küçücuk kalıyorlar😅 geri kalan hep 3 ay 3-6 ay olarak aldım 10 tane fln normal takım vardır ama bedenleri karışık olarak 5-6 tanede tulum var başkada aklıma gelen bsy yok çok fazla birden alma derim ihtiyacın oldukça alırsın bunlar benim aldıklarım zaten ziyarete gelenlerde getiriyorlar öyle😊 umarım işine yarar