19 haftalık oluyorum inşallah yarın.
Kontrolüm 3 hafta sonra gittiğim zaman çok ferahlıyorum durumunu öğrenince , sonra çok merak ediyorum acaba iyi mi diye.
Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah
Sağlıkla kavuşalım 🧿
Bu arada kandilimiz mübarek olsun 🙏